Friday 2 September 2011

sad :'(

nobody knows how sad i am .
by looking outside like i am the happiest girl in the world .
but inside ? :'(
be patience .
be strong .
Allah always with u Alyaa .

Semenjak dia hadir dalam hidupku .
Tiada lagi keresahan .
Kau mengetuk pintu hatiku .
Tanpa sedar hingga ku izinkan .

Kau yang bernama cinta .
Kau yang memberi rasa .
Kau yang ilhamkan bahagia .
Hingga aku terasa indah .

Maaf jikaku tak sempurna .
Tika bahagia mula mula menjelma .
Bila keyakinan datang merasa .
Kasih disalut dengan kejujuran .

Ingin sekali aku .
Mencintai dirimu .
Merindui dirimu .
Memiliki dirimu .
Hingga akhir hayat bersama kamu .

Kau yang bernama cinta .
Kau yang memberi rasa .
Kau yang ilhamkan bahagia .
Hingga aku terasa indah .

Kini segalanya telah berakhir .
Kau mau apa, pasti akan ku beri .
Kau minta apa, akan ku turuti .
Walau harus aku terlelap dan letih .
Ini demi kamu sayang .

Aku tak akan berhenti
Menemani dan menyayangimu .
Hingga matahari tak terbit lagi .
Bahkan bila aku mati .
Ku kan berdoa pada Ilahi .
Tuk satukan kita di syurga nanti .
Tahukah kamu apa yang ku pinta . 
Di setiap doa sepanjang hariku .
Tuhan tolong aku jaga dia .
Tuhan aku sayang dia .  

No comments:

Post a Comment