Sunday 6 March 2011

Akulah Perempuan Itu...

Aku seorang perempuan yang simple .
Aku tak mengharap apa2 cuma aku
mengharapkan kasih sayang dari insan
tersayang . .

Bagiku , cinta sekelip mata datang dan pergi .
Cinta membuatkan aku hampir terluka pedih .
Bagai dicucuk jarum yang berbisa .
Aku pernah mencintai si dia .
Tapi, adakah si dia juga turut mencintai aku .
entahla . .

Cinta lahir dari hati yang tulus ikhlas .
Cinta tak semestinya pada seseorang .
Tapi juga pada Yang Maha Esa , keluarga dan teman2 .
Aku sekarang dalam dilema .
Dilema kerana apa ?
Dilema yg sangat perit bagi diriku .
Walau bagaimanapun aku tetap tabah dgn
semua ini kerana aku tahu
ALLAH sedang menguji hambanya seperti aku
supaya aku tabah dan terus berdoa kepada-Nya .

Apa pun aku tak nak bersedih lagi .
Hidup ini perlu diteruskan .
Aku bangkit dan terus bangkit untuk
meneruskan kehidupanku
sebagai perempuan yg kuat semangatnya .
Yang berlalu tak akan hadir lagi...
SO . . KITA ENJOY ! ! ! ! ! !

No comments:

Post a Comment