Tuesday 12 April 2011

Kau Yang Memungkiri

03-04-2011
Tarikh yg amat bermakna dlm hidupku... Akhirnya kata2 syg itu terpacul jua dari mulutmu... Penantian yang aku kira sudah smpai ke penghujungnya.. Aku mnarik lafaz lega tak terkata bila berhadapan denganmu.. Bahtera bahagia kita layari bersama.. Segala onak duri kita lalui tanpa amarah.. Izinkan aku memanggilmu sayang kerana itulah panggilan yang aku berikan sejak kali pertama kau kata cinta dan sayang padaku...

10-04-2011
Aku menangis tanpa henti.. Puas aku memujuk agar ia berhenti... Tapi hatiku mulus mencintaimu.. Namun, kita sudah tidak seperti dulu.. Bahagia bersamamu hanya singgah sebentar.. Aku ingin terus menyanyangi dan mencintaimu... Tapi.... Kau pergi tinggalkan aku... Tiada sengketa antara kita... Cuma kau katakan aku ini tidak sesuai untukmu dan kau sudah ada pengganti... Mudahnya kau lafazkan kata cinta dan mudah juga kau membuang rasa cinta itu... Semalam kau berjanji walau ribut dan taufan melanda, kau erat memegang tanganku... Hari ini, tanpa badai, tanpa taufan, kau robek hati kecilku... Tak berdaya lagi aku berdiri... Terhina diri ini.. Adakah aku hanya persinggahan...??? Semoga kau bahagia bersama kekasih barumu...

No comments:

Post a Comment