Wednesday 19 February 2014

Kem Kepimpinan Majlis Perwakilan Pelajar Daerah Barat Daya (2014)

Assalamualaikum . .
Lamanya aku tak update entry . korang apa khabar ? sihat kan ? ?
Aku bukannya lama tak update . cuma semakin hari semakin sibuk dgn aktiviti harian . nak buat mcm mana kan ? adat dunia memang begitu .

Aku just nak share dgn korang pasal aktiviti terbaru yg aku join baru2 nie . 14 hingga 16 Februari yang lepas , aku dgn kawan2 (ahli jawatankuasa MPP) join Kem Kepimpinan Majlis Perwakilan Pelajar Daerah Barat Daya yg dianjurkan oleh Pejabat Pendidikan Daerah Barat Daya di Caravan Park , Taiping , Perak . banyak aktiviti yg kitaorg lakukan antaranya Pengurusan Minit Mesyuarat , Treasure Hunt n mcm2 lagi . kalau nak cerita pengalaman masa join kem tu . mmg tak habis . apa2 pun . kem yg aku join tu mmg kem yg santai n aktiviti yg diadakan pun tak terlalu berat . boleh dikatakan setiap aktiviti yg dijalankan mmg TERLALU santai . tak terasa mcm dlm rekrut . kenangan bersama dgn kawan2 terutamanya kawan2 dari sekolah yg berlainan mmg tak dapat aku lupakan . aku harap , kem mcm nie dpt diteruskan . . Insyaallah . .

gambar kenangan bersama kawan2 dari sekolah yg berlainan . . .

pelajar perempuan pra-u daerah Barat Daya . . .

pelajar lelaki pra-u daerah Barat Daya . . .

ahli2 Majlis Perwakilan Pelajar SMKSBP . .

No comments:

Post a Comment