Tuesday 4 December 2012

Make It Simple , Make It Fun !

Assalamualaikum . . First and foremost , aku nak mintak maaf sebab dh lama x update entry utk korang semua . Bukan saja2 . Tapi kekangan sebagai calon SPM 2012 memaksa aku untuk lebih menumpukan pada subjek2 yg lemah . Dan kini , aku sudah MERDEKA ! heheheh . Alhamdulillah , aku sudah cuba lakukan yg terbaik dlm peperiksaan tersebut . Masa2 yg diperuntukkan utk menjawab aku gunakan dgn sebaik mungkin untuk menjawab soalan2 yg diajukan . Now , forget for a while about SPM . For now , aku nak holiday dulu dgn family puas2 . Taknak dah fikir pasal pelajaran . Apabila masuk saja 01 - 01 - 2013 , baru aku akan memikirkan apa yg harus ku lakukan dlm tempoh HONEYMOON tu . heheheh .

Ramai org suruh aku bekerja sambilan . That's interesting idea . Tapi my daddy x bagi . Dia suruh duduk rumah diam2 . Kata daddy " BELAJAR MASAK " . Aku faham dah maksud daddy apa . Abg aku dulu pun x kerja . Dia abiz jer SPM , daddy terus sumbat dia masuk GIATMARA . Dari Giatmara tu la sekarang ni dia study utk Diploma dlm bidang Automotif kat Seremban . Alhamdulillah . Rezeki dia .

Aku pulak ? ? ? hmmm . . Apa2 pun jadi . Ambik lesen dulu . Dah ada lesen motor dgn kereta senang sikit kan . Boring2 boleh merempit dgn my mummy . hihihih . 

Okayy la . Aku out dulu . Insyaallah ada masa aku update lagi bebanyak . Bye guyz . Assalamualaikum .


MOOD : Bila separuh akhir Piala Suzuki nak start ! :(


No comments:

Post a Comment