Thursday, 21 March 2013

Alhamdulillah . :D

Bismillahirrahmanirrahim . . .
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani . . .

Harini , spt yg semua sedia maklum , semua calon SPM 2012 ambil keputusan peperiksaan masing2 . Mcm tu jugak dgn aku . 

Alhamdulillah . . Walaupun tak dapat capai target aku , aku seronok sbb ada jugak 'A' nya . . 
Kat sekolah , massa cikgu umumkan pelajar cemerlang , serius aku katakan , mmg bdn aku menggigil gila2 . 
Tapi x da pun nama aku . Bila jumpa cikgu kelas , dia bagi result aku dan dia ckp : "tahniah , cikgu tahu awak dah berusaha" . . 
Bila aku pegang jer slip periksa aku , mata aku tertumpu dekat bilangan 'A' . 
Alhamdulillah .
Berkat usaha aku .
Berkat aku bgn tengah2 mlm utk study .
Berkat doa ayah dengan ibu .
Berkat tunjuk ajar dan doa cikgu2 sekolah dan jugak cikgu tuisyen .
Berkat tunjuk ajar sahabat2 .
Terima kasih semua . Tanpa kalian aku tak mungkin aku mendapat keputusan . Walaupun tak banyak 'A' , tapi aku teramat berpuas hati . .

Alhamdulillah . . .

# kesibukan sekarang isi borang universiti & kolej . .

1 comment:

  1. tahniah atas keputusan SPM awak...

    ReplyDelete